środa, 16 września 2015

Kreatywna zabawa w bibliotece. i Kropka !

" Namaluję słonia...yyy...nie. Choinkę. Albooo o już wiem koszulkę!",
" No na co mi wygląda ta kropa...hmm", "moja kropeczka będzie małym króliczkiem", "Paniiii a ładny wąż z mojej kropki będzie? bo nie wiem
czy kubek czy tego węża, więc?" 




   Niestety nie spisałam wszystkich pomysłów naszych czytelników na co zamienić zwykłą papierową kropkę... ale z dumą prezentuję wybrane prace naszych czytelników. Wszystkie obrazy powstały na długiej przerwie w zaledwie kilka minut. Większość uczniów swoje małe arcydzieła zabrała do domu ale kilka laurek "dostała" biblioteka ;-)

   Jak na porządne zajęcia czytelnicze przystało, przeczytaliśmy fragment książki - tym razem wspólnie pochyliliśmy głowy nad  "Żółtymi kółkami. Mam na imię Inna". Dzieciaki z wielkim zainteresowaniem śledzili losy dziewczynki chorej na Zespół Downa, a mnie (dumnej pani bibliotekarce) rosło serducho jak widziałam życzliwe, empatyczne postawy naszych uczniów  - jesteście wielcy i przede wszystkim, macie wielkie serca. Dziękujemy!

i oczywiście zapraszamy do naszej szkolnej biblioteki! Czekamy na Ciebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz